zondag 20 maart 2016

Getwist knotje // Twisted updo

Getwist knotje

Een van de eerste YouTube filmpjes die ik publiceerde, was het Getwiste knotje. Eigenlijk een heel simpel kapsel (je gebruikt alleen de techniek twisten, waarbij je aan één kant haar toevoegt), maar door de twist en het opsteken ziet het er heel anders uit.

De eerste keer dat ik dit kapsel zelf deed, was toen ik op vakantie was in Londen. Ik wilde eigenlijk iets anders doen, maar dit lukte niet helemaal. Toen begon ik te twisten en ontstond dit kapsel. Zelf vond ik het niet eens zo bijzonder, maar toen iemand me zomaar een compliment gaf over dat ze het zo leuk vond, besloot ik dat ik er een filmpje over op moest nemen.

Dat is gebeurd en je kunt het bekijken op mijn YouTube kanaal. Vergeet je je niet te abonneren?




Twisted updo

One of the first YouTube tutorials I did, was on the Twisted updo. Actually a very simple hairstyle (you're only using the technique of twisting and adding in hair on one side), but because of the twist and the updo it looks completely different.

The first time I did this hairstyle myself was when I was on vacation in London. I actually wanted to do something else, but that failed. So I started twisting and this hairstyle was born! I didn't even like it all that much, but when someone just gave me a compliment about how much she liked it, I decided I had to do a tutorial.

I did and you can now watch it on my YouTube channel! Won't you forget to subscribe?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten