zaterdag 31 oktober 2015

Halloween // Halloween

Halloween

Het is Halloween vandaag, het feest van spoken, heksen en pompoenen!

Voor kinderen kun je voor dit feest de leukste kapsels maken, maar vaak zijn deze voor volwassenen wat kinderachtig. Een optie is om een Halloweenstrik te gebruiken, zoals ik heb gedaan in mijn laatste YouTube filmpje Nederlandse watervalvlecht. Voor wie dat ook nog te kinderachtig vindt, heb ik een heel simpele oplossing: gewoon een leuk kapsel met een leuke Halloweenachtergrond!

Daarom vandaag een collage met simpele kapsels die ik gedaan heb tijdens mijn bezoeken aan Disneyland Parijs in Halloweensfeer de afgelopen jaren.

Happy Halloween!




Halloween

It's Halloween today, the party of ghosts, witches and pumpkins!

For kids you can create the most creative hairstyles for this holiday, but these are often a little childish for grown-ups. An option is to use a Halloween bow, like I did in my latest YouTube tutorial Dutch waterfall braid. For those who find that too childish as well, I have a very simple solution: just a fun hairstyle with a nice Halloween background!

That's why I'm sharing a collage of easy hairstyles I did during my visits to Disneyland Paris in Halloween atmosphere over the past few years.

Happy Halloween!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten